De här blev det

Jag valde inget av sticken jag skrev om tidigare, i stället ägnade jag mig åt impulsshopping på H&M och kom hem med dessa





Tre sticks i färgerna dark pink, pink och light pink, den sista innehåller glitter. Priset var 39,50:- vilket ju är praktiskt taget gratis i mina ögon.






Så här ser ett av sticken ut på mig, det är faktiskt dark pink ni ser på bilden och bilden återger färgen väldigt realistiskt tycker jag. Färgen blev mycket mildare och svagare än jag hade tänkt mig, men fin ändå.




På den här bilden ser ni färgen pink, och den blir faktiskt mörkare än dark pink! Det är lättare att bygga upp fin färg med det här sticket än med dark pink och det här är min favorit av de tre.

Det sista sticket, light pink, har jag ingen swatch på. Light pink är bara glitter, en massa glitter, och helt ointressant för mig. Det sticket blir nog liggandes eller bortskänkt till någon bekant, eller kanske deras lilla dotter som säkert skulle uppskatta det mer än vad jag gör.

Tilläggas bör att jag faktiskt var in på Pashion och kände på Eyekos Fatbalm, men de hade bara den mörkaste färgen inne och den är alldeles för mörk för mig, men kanske blir det strawberry i framtiden.



Era kommentarer
Postat av: rocketqueen

Aha, där var de! Fina!

2008-08-13 @ 19:35:39
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Postat av: Ida

ricketqueen: ja speciellt pink, vi får se hur hållbarheten osv är, men ett fynd var de nog, billigare går nog inte att hitta

2008-08-14 @ 15:20:07
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0