GOSH Velvet eyeliner - Hypnotic Grey





Det här är en Velvet touch eye liner i nyansen Hypnotic Grey, som jag shoppade i helgen på Pashion i Luleå.





Här är en swatch på Hypnotic Grey, men bilden är inte riktigt rättvis. Det finns mer skimmer i linern, den är lite lite snyggare än på bilden. Den är waterproof och verkar klara de flesta påfrestningar som vädret kan bjuda på, har bara hunnit prova på armen än, men den sitter som berget. Frågan är ju hur jag ska få bort den från ögonlocken? Well well, det löser sig, för den här pennan är så snygg att jag inte kan låta bli att använda den.


Update: Nu har jag använt den, och lyckats tvätta bort den. Den satt som berget en hel dag, men gick bort efter mycket gnuggande med remover och slutligen min rengöring från Dermalogica. Det var värt allt gnuggande, och den här linern kommer passa mycket bra på regniga dagar. Ett kap för 79:- enligt mig.



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0