Niveas clear-up strips




Här har ni en bild på Niveas Clear-up strips, som jag använder regelbundet.





En förpackning innehåller 8 strips, ni kan se hur de ser ut på bilden här ovan. Vitsen med de här är att de ska vara rengörande och tömma porerna, allt smuts ska fastna på stripsen. Luktar fräscht av citron gör de också. De är enkla att använda; man fuktar huden, lägger på en strip, väntar några minuter tills de har torkat och liksom blivit lite hårda, sen drar man bort dem. Tada! Men det är inte klart där,  givetvis är det viktigt att rengöra ordentligt efteråt.

Min hudterapeut gillar inte dessa (hon säger att de bara tar bort det översta smutset ur porerna och att de inte blir ordentligt tömda) och vill inte att jag använder dem, så jag har dragit ner lite på användandet men jag kan inte låta bli helt, man ser så stor skillnad så fort så de lockar mig ofta. Ibland går det mer än fyra- fem veckor mellan mina besök hos hudterapeuten, och på slutet får dessa rycka in. De är helt enkelt så bra att de förtjänade ett eget inlägg!




Era kommentarer
Postat av: Mimmi

Gillar också de där! Och det måste ju vara bättre att porerna blir halvtömda än inte tömda alls? Om man inte har råd att gå till hudterapeut alltså. :D

2008-08-28 @ 20:06:33
URL: http://bigmouth.se/yta
Postat av: Ida

Mimmi: precis! det är ju mycket mycket billigare iaf.. :)

2008-08-28 @ 21:51:57
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0