NOTD: China Glaze - Ruby Pumps

De senaste ELVA dagarna har jag haft härligt rödglittriga naglar med hjälp av China Glaze Ruby Pumps.




Det här lacket är varken ljust eller mörkt, ibland tycker jag att det ser väldigt mörkt ut, men sen helt plötsligt så ser det förvånansvärt ljust ut igen. Det är lite mystiskt helt enkelt. Lacket innehåller microglitter, det syns ganska bra på den här bilden, mer här än på naglarna faktiskt.


      

Här ser ni hur mörkt det kan se ut ibland, och så en till lite ljusare bild.




Det här är nog den mest korrekta bilden på Ruby Pumps. Tjusigt!

                        

Här kommer två till.



Ruby Pumps fick jag i ett byte med Crazy Nails Karin på Pret-ty, och med i paket följde även två stycken tvålar som hon har tillverkat själv. Gulligt va?!





När jag öppnade paketet möttes jag av en ljuvligt fräsch doft, lite citrus-aktig. Tvålarna var inte helt klara, utan behövde ligga en vecka för att bli lagom hårda, så jag har inte hunnit testa dem än, men nu i veckan är det dags. Tack Karin! 



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0