Glans till håret

Jag är lite besatt av olika glansgivande produkter, en som jag har använt ett tag nu kommer från TIGI, heter Camera Ready och ska ge glans och motverka frizzigheten i håret.



Den ger glans och fungerar fint, det enda som känns lite besvärande är doften. Vanligtvis brukar TIGI's produkter dofta ljuvligt, men den här kommer jag inte riktigt överens med, kan inte riktigt sätta fingret på det men den luktar som konstgjort körsbärsgodis eller något liknande. Irriterande då glansen blir så fin med den här sprayen.



Era kommentarer
Postat av: jenn

jag har oxå den tycker den luktar jätte gott:)

2008-12-10 @ 23:28:56
Postat av: Ida

Jenn: vad roligt att du gillar doften, för då är ju den här produkten mycket bra, den ger mycket glans och fungerar fint :) det är så individuellt det där med dofter, och den här är ingen riktig fullträff för mig, men det betyder ju inte att den inte kan passa andra

2008-12-11 @ 09:31:05
URL: http://lovelythings.blogg.se/
Postat av: Jackie_Daniels

Jag håller med om att den är bra men rätt stinkig. Ofta låter jag bli att använda den just på grund av doften

2008-12-11 @ 11:30:24
Postat av: Ida

Jackie_Daniels: det är så tråkigt när det blir så där, men det är verkligen irriterande att gå och känna en doft hela dagen som man inte riktigt tycker om. Sen passar den inte riktigt ihop med parfymerna jag oftast använder, det blir en jättekonstig doft-coctail som inte alls känns bra, så den här flaskan får mest stå nu för tiden. Jakten på bästa glanssprayen går vidare!

2008-12-11 @ 15:47:49
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0