OPI South Beach

Första bilderna på OPI's vårkollektion South Beach har börjat dyka upp lite här och var. Den består av tolv lack, de flesta av dem är cemé lack.



Här är namnen på lacken:

Done Out in Deco: créme
Overexposed in South Beach: shimmer
Party in My Cabana: créme
Paint My Moji-toes: Red créme
OPI on Collins Ave.: créme

Feelin' Hot-Hot-Hot!: créme
Miami Beet: créme
Sand in My Suit: frost

Bronzed to Perfection: shimmer
Conga-line Coral: shimmer
Clubbing til Sunrise: shimmer


De kursiva är de som känns lite extra intressanta i mitt tycke. Men man vet ju aldrig, när det kommer fler bilder och NOTD bilder börjar dyka upp så kanske jag ändrar mig...då kanske jag vill ha alla! Många av nyanserna känns som säkra kort, rosa och korall, men det finns ju en del spännande inslag i kollektionen också, tex Done out in Deco och Party in My Cabana.





Era kommentarer
Postat av: Peter

Åh vad jag längtar efter att dom kommer ut i butikerna, fanns ju massor av snygga färger. Vilka lackfavoriter har du IDA? ps, köpte ett nytt lack i fredags Mavala nr 244 RUBY från höstkollektion av mavalalacker är rosalila sitter på mina tånaglar just nu!

2008-12-14 @ 22:08:32
Postat av: Peter

Förlåt trodde inte texten fastnade därför flera upprepningar!

2008-12-14 @ 22:11:07
Postat av: Ida

Ingen fara, sånt där händer jämt, men jag rättade till det! :)

i den här kollektionen är det de som står i kursiv stil som känns spännande, och i övrigt så hittar man mina tre favoriter just nu i förra veckans bloggtema, finns under rubriken "veckans bloggtema" i spalten till vänster! :)

2008-12-15 @ 18:05:36
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0