Viva la Divas röda glitterlack!

Så, här kommer äntligen bilder på det där ljuvliga röda lacket från Viva la Divas Northern Light kollektion. Herregud, nu är det ju länge sen jag köpte det. Hemskt seg uppdatering med bilder får man erkänna, men så här i juletider är det mycket annat att stå i :)

Här kommer en liten repetering av första bilden jag visade på lacket...



Ah, där är det.. ser ni?! helt perfekt. Självklart fick det följa med mig hem.




Som ni ser täcker det bra, och har en härlig röd färg. Passar utmärkt så här till julen. Dessutom är det späckat med microglitter, så snyggt!

       


Matchar både julstjärnan och adventsljusen bra. Tyvärr fick jag inte till några riktigt bra bilder på glittret, men ni ser lite av det på stora bilden här ovan. Väldigt snyggt är det! Mycket likt China Glaze Ruby pumps, fast snyggare. Och billigare! Hållberheten är också bra, och två lager blir helt täckande. Helt klart det bästa lacket jag har köpt på länge!



Era kommentarer
Postat av: rocketqueen

My god, så snyggt! Wow!!

2008-12-16 @ 12:47:13
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Postat av: Ida

Rocketqueen: visst är det?! ett av de snyggaste lacken det här året tycker jag!

2008-12-17 @ 01:31:15
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0