Första Pret-ty bytet

På fantastiska Pre-ty finns det en bytesplats där medlemmarna kan byta olika beauty produkter med varandra. I vintras köpte jag en stor flaska parfym på tax-free som inte passade mig riktigt, så la ut den där. Och snabbt fick jag svar, Emilia ville ha den och jag fick Smashbox Tokidoki Softlights.











Färgen är rosa, och drar åt det kallare hållet tycker jag. Passar finfint på kinderna, finns mycket pigment i produkten men den går att applicera skirare också, för ett naturligare resultat. Smashbox tipsar om att man kan använda produkten i hela ansiktet, på näsan, kinderna, ögonen, hakan, pannan osv. Hittills har jag mest använt tokidokin på kinderna och lite på ögonlocken. Som rouge är det fint, men på ögonlocken ser det inte riktigt lika bra ut. Tror dock att färgen är för kall för mig, eller så har jag bara inte vant mig än (brukar ha varma färger så detta känns lite ovant än så länge), vi får se. Hållbarheten är helt okej, en dag på stan är inget problem med denna på kinderna.

Jag ger Smashbox Tokidoki Softlights 3,5/5 i betyg.



Era kommentarer
Postat av: Badbomben

Jag kunde av nån orsak inte kommentera på Norgepalettinlägget så jag gör det här istället, tjusig palett du hittat. Vilken fin blogg du har, jag hittade hit via din kommentar hos Sminkan och sitter här och läser för fulla muggar redan!:)

2008-07-13 @ 21:41:26
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: Ida

Hej Badbomen! Ja, den var ett ritkigt litet fynd :) Tack så hemskt mycket, blir så glad :) Gud vad snabb Sminkan var med notd, och två stycken också!! Så nu ska jag klicka hem lacken, båda två...hihi

2008-07-14 @ 13:30:19
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0