Scholls Kräm för spruckna hälar



Scholls kräm för spruckna hälar lovar lena fötter utan sprickor på sju dagar, och synligt resultat efter tre dagar. Krämen är parfymfri och innehåller urea som är återfuktande och lanolin som är snäll mot känslig hud. Förpackningen är inte direkt tilltalande, den skriker inte "lyx och glamour" direkt, men det kvittar eftersom att den är så otroligt bra. Om du använder den här i sju dagar så kommer du garanterat att se resultat, den är mjukgörande och sprickorna försvinner. Jag brukar köra en kur med den här i bland, och då filar jag samtidigt fötterna ordentligt första dagen och sen lite snabbare de resterande sex dagarna, och det gör stor skillnad.

Konsistensen är ganska fet, krämen lägger sig lite som en hinna på hälen, men efter ungefär en kvart är den borta helt. Om man inte orkar vänta är det bara att applicera innan sovdags och dra på ett par strumpor på fötterna.

Priset ligger väl kring sjuttio kronor om jag inte minns helt fel, krämen finns lite överallt och är inte svår att få tag på. Jag har köpt den både på konsum och i en liten beautybutik, men om du inte orkar leta så finns den hos Söderfin

Betyget blir helt klart 5/5!



Era kommentarer
Postat av: Sminkan

Åh, vad kul med recensioner på fotkrämer! Jag använder i princip bara handkräm, även på fötterna då, men fotkräm är nog något jag ska investera i! Alla tre recensionerna var intressanta! Tackar för det!

2008-08-02 @ 19:39:07
Postat av: Ida

Sminkan: Vad bra att du gillade dem :) Två av dem är ju hemskt billiga, prova prova! Rekommenderar dem båda varmt

2008-08-03 @ 04:18:39
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0