Bed Head - Hard to get






Här är en lite grön kula som innehåller melondoftande hårgunk av bästa kvalitet. Hard to get är ett vax, och inte bara ett vax utan det enda vax jag faktsikt har gillat. Jag har långt hår, men då och då låter jag frisören klippa upp det, och då blir det ganska korta etapper av det håret som är överst (hänger ni med?). I alla fall så krävs det lite Dust It eller det här utmärkta vaxet går att få till lite volym i hårtestarna då. jag brukar dra lite i luggen också när jag har snedlugg, då hålls det på plats och är fint hela dagen.






Så här ser innehållet ut. Konsistensen är tjock och lite hård, men om man gnider det lite mellan fingrarna innan användning så blir det väldigt smidigt att jobba med. Drygt är det också, den här lilla kulan räcker länge länge. Efter att ha lånat ut det till en killkompis några gånger så kan jag rapportera att det fungerar utmärkt för att styla kort hår också. Vaxet ska visst vara lite fuktighetsbevarande också har jag hört av en frisör, skönt med produkter som inte torkar ut håret eller innehåller alldeles för mycket alkohol. Mitt hår känns aldrig slitet efter att jag har använt den här produkten så det kanske stämmer.

Vaxet heter som sagt Hard to get, kommer från Bed Head och finns att köpa hos frisörer och på olika salonger. Priset ligger på ca 219:-



Betyg: 5/5





Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0