Make My Monday - 24 november

Dagens MMM fråga hos Bjooti är: Tycker du att man måste tona ned läpparna om man har en stark ögonsminkning och tvärtom?


För det första; det finns absolut inga måsten när det gäller smink. Vad du tycker om och trivs i  är något bara du kan känna och bestämma, och det du trivs i är också det som är rätt för just dig. Jag tycker verkligen inte att man kan döma katten efter sminket, tänk vad tråkigt det hade varit om alla hade beige skugga och rosa gloss, nej mer mångfald åt folket!

Däremot trivs jag personligen bäst i mörka ögon och ljusa glossiga läppar. De gånger jag väljer att lägga mer fokus på läpparna så tonar jag ned ögonen, gärna med snygg eyeliner och ljus skugga. Jag trivs helt enkelt bäst så, jag känner mig mest bekväm så och det passar mig bäst, men det betyder inte att jag tittar snett på någon som väljer more is more, kör på det om det känns rätt säger jag!



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0