Spanat - handkräm!

En bra handkräm är något som borde finnas i varje hem, och i mitt finns det flera stycken. Men ändå så kan jag inte låta bli att tro att den där jag såg idag kanske är ÄNNU bättre. Så går jag omkring och tänker så ett tag tills jag bara måste slå till och skaffa ännu en. Till mitt försvar måste jag säga att handkräm ju faktiskt är en sån produkt som används tills den är slut, den behövs alltid. Egentligen borde man ha en tub stående på diskbänken, så att man kan smörja in direkt efter att man diskat. Och en i nattduksbordet, handväskan, badrummet... Ja ni ser! Mer handkräm åt folket!


Här är några som jag har kikat på och är lite extra nyfiken på:


Rose & Co - Rose & Glycerine Lotion





Recept från gamla tider ligger till grund för denna lotion som är berikad med glycerin, ginseng och lavendel som återfuktar, ger näring och är helande. Den innehåller även oljor av mandel och ros.

179:- hos Pashion




La-La Land - Hand & Body Cream



Återfuktande hand och kropps lotion med doft av apelsin och ingefära. Innehåller vårdande ingredisenser som solrosolja, cacaosmör och lavendel.

139:- hos Pashion




Bella Il Fiore Hand Créme






Denna handkräm har en vårdande formula som är speciellt framtagen för händerna. En unik blandning av vitaminer, sheasmör och aloe vera som utan problem absorberas av dina händer och gör dem mjuka och lena.

119:- hos Eleven


Marshmallow Hand Cream
MOR Cosmetics





Shea butter och Cocoa butter hjälper till att bevara elasticiteten i huden. Fruktextrakt från mango och avocado mjukar upp, medan avocado, ros, veteolja och sojabönor lugnar och ger fukt. Krämen innehåller hög koncentration av antioxidanter och Vitamin A, C och E.

260:- hos Accessora





Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0