Utmanad!

Tog lite bloggledigt över helgen, har haft fullt upp med två trevliga tillställningar så det har varit lite tyst här. Men nu när jag är tillbaka så ser jag att jag har blivit utmanad av gulliga Orchid! Jag är nog kanske sist i bloggvärlden att haka på, men here we go!



Det går ut på följande:

*Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
*Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
*Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
*Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1.  Jag är otroligt klumpig, jag går alltid in i saker, spiller och snubblar. Pinsamt men sant

2. Jag är res-galen. Många många timmar ägnas åt drömmar och planering av olika resor. Så fort jag kommer hem efter en resa kommer jag på ett nytt ställe som jag måste se, Det finns så mycket att upptäcka där ute!

3. Jag har tidigare engagerat mig politiskt och suttit i styrelsen för ett lokalt ungdomsförbund för ett parti, och även suttit på reservplats som ledamot i kommunfullmäktige i min kommun.

4. Jag älskar rouge mest av alla beautyprods. Man kan aldrig ha för många. Skor är en annan stor passion och jag blir lycklig varje gång jag tänder lyset i min garderob och ser de stå prydligt på rad på hyllorna. Åh, kärlek.

5. Jag kommer inte alls överens med min I-pod nano. Inte alls. Nån som villl köpa den för en billig peng? Argh! Jag är nog lite av en teknisk analfabet...

6. Julen gör mig lycklig. Så där barnsligt pirrande och totalt lycklig. Familjen, allt ljus och all värme. Och pepparkakor. Heaven! Kan den inte komma snart?

7. Jag jobbar just nu 100% och pluggar 100%, därför blir det lite tyst här ibland. Men jag gillar min blogg, och bloggvärlden överhuvudtaget så mycket att det är svårt att slita sig. Ibland kan man spendera en timme eller två framför datorn och alla duktiga beautybloggare, när man egentligen borde plugga... oops!


Eftersom att jag är den sista på jorden att haka på denna utmaning så utmanar jag ingen speciell, utan alla som känner sig manade får haka på! :)




Era kommentarer
Postat av: Linda

Beundrar dig som både pluggar och jobbar 100%, wow så duktigt av dig! Och visst är rouge underbara ;o)

2008-11-14 @ 00:17:17
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Ida

Linda: tack! :) jag försöker se det som att det är under en kort period av mitt liv och att det komemr att ge mycket tillbaka, får vi hoppas :) jaa, rouge är nästan det bästa som finns. vilket lyft det blir för hela ansiktet!

2008-11-14 @ 02:44:42
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0