NOTD: LCN FM3

Idag har jag ett lack från LCN på naglarna, det heter FM3 och är ett ljust lack som är tänkt att användas som bas för manikyr.






För mig fungerar inte lacket så bra, nyansen är helt fel. Den blir för ljus och går för mycket åt gult för att passa mig. Men i övrigt är det ett bra lack. Flaskan är praktisk med gummi på korken som gör det lätt att få grepp och vrida upp den. Flaskan är stor också, det ryms mer i den här än i en OPI eller ChG flaska. Lacket är lite besvärligt och det är svårt att få det jämnt på nageln, det vill lätt bli ränder och klumpa sig på nageln. Men det är snabbtorkande och håller bra. Kanske provar jag något annat lack från LCN i framtiden, i en mer passande nyans för mig.



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0