Torka

Okej, det har varit lite tyst här de senaste dagarna. Men det beror på att jag har varit bortrest på en utbildning, men nu är jag back in business. Ska ta itu med veckans bloggtema snart, och i morgon ska jag på ett nytt besök till min hudterapeut. Gud vad bra Dermalogica är för mig, det fungerar verkligen. Och jag har provat massor innan, så mycket att det nästan är som ett dåligt skämt. Men nu har min hy blivit mycket mycket bättre, fortfarande en bit kvar att gå innan jag är nöjd, men jag är på rätt väg. Jaja, mer om det en annan dag.

Förresten, på utbildningen bodde vi på ett hotell, ute i den svenska vildmarken, hehe. Utanför fönstret till mitt rum rann en älv förbi, hotellet är precis vid strandkanten, och där hade det samlats svanar. MASSOR av svanar. Och det bara fortsatte välla in fler och fler svanar, de samlades säkert innan de ska fly vintern tillsammans. Varje kväll somnade jag till ljudet av svanar, ganska mysigt på något sätt faktiskt, även om de är lite skräniga. Det är så fint att svanarna lever i par hela livet, vackert.


Ja nu blev det väldigt OT, men jag har enbart sovit ca fyra och en halv timme, och i morgon ska jag upp 04.00 igen, så nu är jag trött och tenderar att tappa fokus. Men här får ni en fin bild att kika på, så kan ni föreställa er hur fint det var utanför mitt hotellfönster.





Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0