Dagens lippie!

Idag är läpparna ganska nakna, inget gloss eller läppstift används, i stället får Crazy Rumors Tea Balm Peppermint Lemongrass pryda läpparna. Ger ingen färg alls, men lite glans. Doftar gott av mint och citron, på läpparna smakar det mest citron och pepparminten ger en lite pirrande känsla. Balmet innehåller A- och E-vitamin och Sheasmör som lämnar läpparna härligt återfuktande. Praktiskt med stickform och lätt att ha med i väskan för touch-ups när höstvinden gör läpparna torra och nariga.









Du hittar Crazy Rumors hos Satine, och just nu kostar balmen 35:- i stället för ordinarie priset 69:-



Era kommentarer
Postat av: Ninni

Jag älskar alla dessa cerat, jag har testat fyra olika! De är bland de bästa jag testat för läpparna och dessutom är de ju veganvänliga!

2008-10-02 @ 12:11:42
Postat av: Ida

Ninni: ja de är grymma, eller det här i alla fall, jag ha rbara hunnit testa det här...än så länge! :)

2008-10-06 @ 19:11:53
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0