Fokus på beautybloggar, del 2

Idag fortsätter min lista på 10 bloggar som är värda lite extra uppmärksamhet enligt mig.

Bjooti var den andra beautybloggen jag någonsin läste, och det var här jag blev riktigt hooked. Innan jag upptäckte Bjooti följde jag inte någon annan blogg än LGB regelbundet, men efter detta var det som att en helt ny värld av skuggfanatiker och glossjunkies öppnades. Alla bloggar på Bjootis länklista plöjdes igenom och många av dem blev bokmärken hos mig. Bjooti är den bloggen jag kollar först varje dag, har jag inte kollat Bjooti på några dagar blir jag nästan lite abstinensdrabbad, man kan säga att jag är Bjooti-addict :)

Katarina som driver Bjooti är hemskt trevlig, bemötesgående och snabb på att svara om man hör av sig med frågor osv. Hos Bjooti kan man följa den otroliga läppgunksresan, läsa om skuggor som aldrig sviker, och naturligtvis få en update om de senaste beauty-prod. nyheterna. Katarina skriver på ett sätt som lockar till leenden och här får man sig allt som oftast ett gott skratt, men ibland skrivs det även om saker som är värda att ta upp och lägga fokus på fast de inte är direkt beautyrelaterade, tex nätmobbning. Bjooti har även spännande gästbloggare då och då, och det händer att vi får se bilder från någon visning, ett mingel eller en ny produktlansering. Just nu pågår Bjootis födelsedasfirande och det lottas ut fina vinster varje dag. Det låter ganska bra, eller hur?!

Bjooti är helt enkelt en fantastisk blogg, och det är inte ett dugg förvånande att det är Sveriges största beautyblogg!



Ta mig till Bjooti!



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0