Fokus på beautybloggar, del 4

Idag är det dags för en ny blogg på listan, och nu har turen kommit till Rocketqueen.

Hos RQ publiceras det FOTD och EOTD som är en sådan otrolig källa till inspiration att man knappt vet vart man ska ta vägen. Om jag någon gång har idétorka när det gäller smink så är det hit jag vänder mig. Linn som driver RQ är jätteduktig på att skapa fina sminkningar med olika färger, hon blendar allt så fint och vilken skugga hon än väljer så är resultatet alltid lika slående.

Föutom otroliga sminkningar så hittar man mycket annat också hos RQ. Bla mycket välgjorda guider till depotting, hur man gör om lösa pigment till fasta skuggor, "budget eller lyx" - inlägg, recensioner, hemmagjort, en hel del om dagens ideal och även massor av tips om eko-vänliga beauty prods. Förutom allt detta kan man även följa Parfymresan.


Ta mig till Rocketqueen!



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0