Oh my God!

Va??! Slår upp det lokala annonsbladet, och vad är det jag ser? Jo, den enda butiken i stan som säljer smink (och då menar jag inte några unika märken utan här snackar vi Max Factor och liknande, inte ens Lancome har de..) har tydligen tagit in Aquolina i sitt sortiment!! Jag tror jag dör en smula nu, herre gud vart ska man börja smeta och lukta? Givetvis måste jag rusa ner och kontrollera utbudet så fort jag får tillfälle. Jag älskar älskar älskar Aquolina, de har så mycket som lukat underbart mumsigt. Jag har hittills levt i tron att det bara går att få tag i Aquolina vie Eleven, men nu finns det här, i min lilla lilla stad. Det här är nog det bästa som har hänt här på flera år. Kanske har man alltid kunnat köpa Aquolina i butik, det kanske bara är jag som har fått för mig att man bara kan shoppa hos Eleven, det skulle inte vara speciellt förvånande då jag aldrig är i större städer och shoppar gunk så jag vet inte så mycket om stora varuhus eller små parfymeriers utbud där.


Har ni också levt i villfarelsen ang. Aquolina shopping, eller har ni shoppat Aquolina i butik?



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0