Pret-ty tema v.36

Veckans bloggtema kommer Från Sublim och är: Var hämtar du inspiration till nya sminkningar?

Jag hämtar inspiration varje dag, bla från TV, film, tidningar, personer i min umgängeskrets, folk på stan.... ja listan kan göras lång. Naturligtvis hämtar jag en hel del inspiration från en del riktigt duktiga bloggare också, strålande exempel på två sådana är Rocketqueen och Sminkan.

Direkt när jag såg det här temat kom jag att tänka på den gången jag såg en jättefin sminkning hos Vacker&Underbar, och sedan skaffade mig skuggduon som hon använt. Det finns helt enkelt många duktiga bloggare som har mycket att dela med sig av, mycket att visa upp och tipsa om.



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0