Satines showroom!

Förra veckan var jag på besök hos underbara Satine i deras showroom i Umeå! Givetvis vill jag dela med mig av lite bilder så att ni som ännu inte har varit där också får kika lite på alla godbitar. Varning för bildfrossa!!!




Här har ni utsidan, nu stiger vi in...




Oh, my! Var ska man börja?!




Tadé och Japonesque



Essie frossa!

       

De hypade lipscrubbarna från Sara Happ.... och mumsigt från glo spa, Mmmmm honey sugar..


   

Mineralsmink från glo minerals, och plumping balm från Hollywood lips



Stor bild på de tjusiga förpackningarna från Margarita Bloom, visst är de läckra?!

Det fanns mycket mycket mer att klämma, känna och sniffa på, jag hade kunnat spendera många roliga timmar där... I höst ska de börja köra gratis sminkrådgivning med en MUA på fredagar, så ni som har vägarna förbi borde verkligen se till att tajma in det! Ni vet de där tjusiga, glansiga rosa kuverten man får från Satine när man beställer från deras webshop? De där som gör att även den gråaste måndag känns lite roligare, ja det är precis den där rosa lyxiga känslan man får när man stiger in i deras showroom också.



Min inköp landade till slut på enbart två produkter, men jag ångrade mig direkt så det blir nog att lägga in en beställning snart, bara den där lönen skulle dyka upp.... jaja, en vecka kvar bara!



Ett lipblam från Crazy Rumors, tea brew i smaken Peppermint Lemongrass. Helt naturligt! Och så ett shea butter lipbalm, från Perfect Organics i smaken Fresh Mint. Sedan fick jag ett prov på det omtalade Mane 'n Tail, tack så mycket!



 



Era kommentarer
Postat av: badis

Åh, jag vill ha margarita bloom! Vilka döläckra pryttlar!

2008-09-15 @ 21:40:09
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åhh va fiiiint, önskar de skulle förbarma sig över Göteborg med ;)

2008-09-16 @ 09:19:14
Postat av: Sminkan

vilket underbart inlägg! Jag som nog aldrig kommer till Umeå är jätteglad över dina bilder! fantastiskt kul att se!

2008-09-16 @ 19:09:19
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Ida

Badis: visst är de?! förpackningarna är ju to die for, + att det luktar mumsigt också



anonym: tur att webshopen finns iaf :)



sminkan: vad kul att du gillade dem! :)

2008-09-16 @ 21:07:07
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0