Testat: Lip Click

I fredags var jag in på Body Shop, där såg jag att de nu har en medlemsklubb så jag joinade direkt och fick en gratis sminkrådgivning på köpet. Nästan allt som användes var från deras höstkollektion och på läpparna hamnade Lip Click i färgen 02 Dusky Pink. Jag blev kär i den från första stund, men givetvis behövdes det lite mer testing innan jag kunde ge ett omdöme, så i lördags åkte den på igen.



Bild lånad från The Body Shop.

Färgen är alldeles perfekt till vardags, inte för framträdande men läpparna ser ändå sminkade ut, på ett bra sätt. Konsistensen är inte speciell, den är varken tjock eller tunn, men däremot så känns produkten väldigt mjuk på läpparna. Det är lätt att applicera och sitter faktiskt lääänge, ja man kan både äta och dricka utan att behöva oroa sig för färgen. Läpparna blir inte uttorkade av den här produkten, istället känns de mjuka och följsamma både när man applicerat färgen och efteråt när man tvättat bort den.


Betyg: 5/5 Lovely!



Era kommentarer
Postat av: Johanna

Den låter ju himla bra! Och hylsan verkar så himla praktiskt :)

2008-09-07 @ 17:47:41
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Ida

Johanna: ja den är verkligen bra, en fullträff från Body Shop!

2008-09-07 @ 18:48:30
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0