Lancôme Magique blush: Pink Softness

Bytte till mig ett fluffigt mousserouge på Pret-ty för ett tag sedan. Det kommer från Lancôme, är ett magique blush och nyansen är pink softness.





Som en rodnad bara, tyvärr är nog färgen fel för mig. Riktigt synd för det här är ett bra rouge. Lätt att tona, öka i intensitet och ljuvligt fluffigt.




Era kommentarer
Postat av: Ninni

Jag tycker det ser jättehärligt ut. Kolla in min bytestråd på Pret-ty om du vill byta bort det! Skicka mig ett PM i så fall. :-)

2009-04-05 @ 11:35:14
Postat av: Ida

Ninni: jag kikade men jag hittade inte riktigt något, men tack för erbjudandet! :)

2009-04-06 @ 16:15:33
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0