NOTD: Carlo di Roma

Här kommer lite bilder på ett av lacken jag köpte i Spanien i januari, det kommer från Carlo di Roma och är namnlöst.



Utan blixt, supersnyggt tycker jag. En riktigt mörkt röd, vampig färg som för tankarna till vampyrer och andra gotiska ting. Tyvärr är lacket lite väl tunnt och vill bli flammigt och ojämnt, trots flera lager och bra grund. Synd, för färgen är som sagt uppskattad.



Blixt och här ser man riktigt hur flammigt ojämnt det är.



Utomhus på en skotertur jag och pappa gjorde i februari. Kameran följde med för att fota omgivningarna, men why not naglarna när man ändå är i farten?!



En stuga i skogen som min farfar har byggt, jättemysigt att vara där. När jag var yngre sov hela familjen där på påsken, det finns varken vatten eller elektricitet så det är vedeldning och ljus som gäller, det var tider det. Nu för tiden åker vi dit varje vårvinter (den femte, och absolut bästa årstiden!) och grillar och umgås.



Älven nedanför stugan





Era kommentarer
Postat av: CrazyNails

Färgen var fin. Nr står bak på flaskan, bland innehåls förteckningen.

2009-04-05 @ 13:05:34
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Postat av: Ida

Crazynails: aha, nu hittade jag, tack för tipset! det va rså pluttig text.. ;) hihi

2009-04-06 @ 16:16:19
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0