NOTD: naturligt

Idag är mina naglar ganska naturliga. I alla fall mer än de har varit på länge.



Okej, jag erkänner; de har vita tippar (OPI alpine snow) och ett ljust rosa lack på hela nageln (OPI hearts&tarts), men det är mer naket än mina naglar har varit på länge. Typ sen.... i somras, det har varit mycket färg hela sommaren, hösten och mörkt under vintern men nu när de äntligen lyckats bli lite längre så kände jag för något klassiskt, och I'm lovin it. Så här långa naglar har jag inte haft sen jag började på mitt jobb sommaren -06, men nu ska jag alltid ha naglarna så här! Himla snyggt om man får säga det själv, och det får man! :)

    

 




Era kommentarer
Postat av: B2

Ohh! snyggt! Det finns iallafall något positivt med den här finanskrisen ;) Själv har mina naglar av någon anledning gått av gång på gång, kan tänka mig att det är bristen på "järn" :D Men dom växer väl får man hoppas :)Saknar dig! Kram!

2009-04-01 @ 21:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0