Platta funderingar

Jag har länge velat fram och tillbaka angående inköp av en plattång. För ett år sen "lånade" jag syrrans och jag anar att hon vill ha tillbaka den nu. Varje gång hon för det på tal ser jag till att snabbt bjuda henne på fika eller något annat så att hon inte kan prata mer om det, men jag anar att min taktik är lite väl uppenbar och att det här inte håller längre. Alltså är det dags att köpa en egen. Drömmen är ju självklart denna:



En pink styler från GHD, men helt ärligt så är ju två tusen kronor för en plattång vansinnigt så den blir det inte. Men drömma kan man ju..

  
Den här har jag lite seriösare funderingar på, en Braun Satinliner Ion-shine ES2. Jag tror att jag kommer att få tillfälle att köpa den till ett bra pris inom en snar framtid, men frågan är om den är bra? Någon som provat? 

 Sen finns ju GA.MA som det sägs mycket gott om, men vilken av deras modeller är absolut bäst? Jag har tjocka hårstrån så jag behöver en riktigt bra plattång. Förutom att göra håret rakt vill jag självklart kunna använda den till att locka håret.

                         

CP1 Ceramic Electronic plattång och CP1 Ceramic Laser Ion plattång

                                      
CP3 Tourmaline Laser-Ion och CP3 Ceramic Nano Tourmaline


Så vad säger ni? Vilken är BÄST?





Alla bilder är lånade från Eleven



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0