Wella high hair gloss serum

så heter ett serum som jag fick av min kära mor i januari



Serumet är mer som en glansspray och den är helt enkelt skit bra! Ger håret massor av glans men är ändå inte för tung, det ser inte fett ut. Bra flaska också, sprayen fördelar sig bra över håret och några snabba sprut ger bra med glans över hela håret. Frisören mamma köpte flaskan av tipsade om att man ska spraya på den innan resten av stylingen (en av mina andra glanssprayer som heter Camera ready och kommer från TIGI gör man tvärtom med enligt frisören jag köpte den av, kul att det är så olika), och borsta igenom håret med några tag så att sprayen förelas bra över håret. Men ibland fuskar jag och kör med sprayen sist ändå, gamla vanor är hard to kill. Lika snyggt blir det i alla fall, och håret ser välvårdat ut på ett litet kick. Tack mamma!





Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0