Lite nytt i sminklådan från MUS

Jag shoppar gärna på MUS, jag tycker att de har grejer med bra kvalitet och så finns det så himla mycket att sukta efter också. I sommar har jag varit på en privat sminkrådgivning som jag går på då och då; för att det är roligt med ny inspiration, en chans att få lära sig tips&tricks av ett proffs och dessutom känns det lyxigt. En sådan rådgivning kostar en femhundring och sen får man välja produkter för samma summa också, inte sällan kommer man på så himla mycket som man vill ha så det drar iväg lite mer än bara den där femhundringen ;)

Här är bilder på lite nytt som har fått följa med mig hem i sommar



Från vänster till höger, övre raden först:
Lipstick Pretty, Blush Ginger, Microshadow Plum, Microshadow Bronze
Nedre raden:
Twinkle eyeshadow Africa, Twinkle eyeshadow Arrow, Lip pencil Nude Beauty, Eye pencil Endless Ocean, Eye pencil Jazz


Närbild på skuggorna och pennorna



Bronze skuggan och pennan Endless Ocean är sjukt snygga tillsammans, speciellt nu på sommaren och till lite bränna, älskar!


En bild på rouge, läppstift och twinkle eyeshadows (twinkle eyeshadows ska utgå ur sortimentet, därför betalade jag bara halva priset, bra för mig men tråkigt i längden för de är himla roliga att sminka sig med..)




Swatch på rouget Ginger och Microshadows Plum och Bronze





Swatch, från vänster till höger: lip pencil Nude Beauty, lipstick Pretty, eye pencil Jazz och eyepencil Endless Ocean






Era kommentarer
Postat av: Östermalmsbruden

Pennorna och stiftet blir man lite sugen på... =)

2009-08-07 @ 16:00:01
URL: http://ostermalmsbruden.blogg.se/
Postat av: Ida

Östermalmsbruden: pennor är så kul för de tär ett så snabbt sätt att pigga upp en make, ibland kan det räcka med en kul penna och mascara bara så ser man mkt snyggare ut. läppstiftet är verkligen fint, lite av ett my lips but better i mitt fall :)

2009-08-08 @ 09:36:48
URL: http://lovelythings.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Läckra fynd!!

2009-08-11 @ 11:04:56
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Ida

Sminkan: visst är det?! gillar verkligen MUS :)

2009-08-12 @ 10:25:20
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0