Jämförelse: Vld nr. 34 vs. Scratch Amethyst

precis som rubriken heter tänkte jag visa er en jämförelse mellan två lila lack som jag har använt på sistone. Varning för bild-spam!



Här är de fotade med blixt, som ni ser är Amethyst från Scratch nails mörkare och kallare än Viva la Diva nr.34.



Utan blixt i dagsljus, Amethyst är fortfarande mörkare men skillnaden är inte lika framträdande.



Varmt ljus inomhus.



Kallt dagsljus. Stor skillnad även här. Amethyst är helt enkelt kallare i nyansen och nr.34 tenderar att dra åt rosa då och då. Amethyst är klar vinnare i mina ögon, så läckert



Era kommentarer
Postat av: Peter

Amethyst från Scratch klart snyggast. Jag har själv lackat om till Mavala Madras på mina tånaglar nu i kväll!!

2009-02-23 @ 22:58:14
Postat av: Kajsa

Jag fick precis hem mina gel eyeliners från ebay. Hade köpt en True black och en Indigo blue, men lyckades få två svarta..

Har mailat säljaren och väntar bara på svar.

Sakerna kom iaf fram den dagen jag misstänkte :D

2009-02-24 @ 13:24:23
Postat av: Ida

Peter: visst är det?! i like! :)

låter snyggt, har du ingen blogg?



Kajsa: det var ju bra att de iaf levererades i tid, men tråkigt med fel färg. hoppas att det löste sig och att du får rätt färg till sist. tack för tipset förresten, nu är paletten på väg...! :)

2009-02-25 @ 18:31:33
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0