Lackigt

Nu börjar en del av de nya nagellackskollektionerna trilla in hos Head2Toe, hittills finns Misa spring/summer, Essie spring och två nya kollektioner från Color Club.

Vi kikar lite närmare på delar av dem, låt oss börja med Misa Living on the fast lane. Klicka på länken om ni vill se hela kollektionen. Bilderna ser lite mörka ut, som vanligt är det lite variernade kvalitet på Head2Toes produktbilder, så spana gärna in swatches hos supersnabba Scrangie också. Letar ni efter lackswatches är det stor chans att ni hittar det ni söker hos henne.



Här är min favorit Dirty, Sexy Money och den sålde slut ganska omgående. Den är någon sorts konstig kombination av blått och grönt. Det här är en sån där färg som jag vill ha för att den ser så himla cool ut på bild, men jag vet att jag inte skulle använda den speciellt flitigt irl, mina tassar kan inte riktigt bära upp såna här lack, ändå suktar jag efter just detta lack.




men även On the edge och Push upon it ser lockande ut, speceillt Push upon it ser riktigt fint ut!

         




Och så över till Color Club, först ut är Catwalk Queen collection som är den första av Color Clubs två spring collections. Samma procedur som ovan; hela kollektionen = länken, swatches hos Scrangie.




Catwalk Queen är helt överlagsen i denna kollektion. På just den här bilden ser det svart ut, men kollar ni på swatches så ser ni att de är en fantastisk djupt lila färg. Åh! 
 
Det som intresserar mig näst mest är faktiskt denna:



Loosen up, cuticle softener and remover.

Nästa på tur är Color Club Femme fatale som alltså är del två av CC's vårkollektioner. Swatches hittar ni här.




Worth the risque är helt outstanding i den här kollektionen, kolla in swatches så föstår ni!


Sist ut har vi Essie. Swatches hittar ni här igen.


       


Status symbol och Flawless blev direkt favoriterna här. Me like! Ja, de är rosa, ja det finns tonvis av rosa lack, men jag gillar dem ändå. Speciellt Status symbol, måste kanske klicka hem det.. men avvaktar tills ChG och OPI's kollektioner också ramlar in hos H2T, hoppas det blir snart!








Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0