Max Factor False lash effect

är den tredje mascaran jag har provat på sistone och denna är nog den sämsta av de tre. Den håller inte alls måttet för mig.



Här är en bild på hylsan, ingen orgasm för ögat men den är väl okej. Mascaran har bra svärta men den fäller hemskt mycket. Förutom att det känns irriterande att ha mascaraflagor under ögat redan efter en eller två timmar så faller flagorna in i ögat och irriterar som bara den. Dessutom är borsten så stor att jag inte alls kommer åt fransarna närmast ögonvrån. Efter lite övning går det bättre men de här riktigt stora toabaorstarna är inte min favorit. Synd att den inte höll måttet, den verkade så lovande. Och kanske har det påverkat mitt omdöme lite grann också, jag väntade mig så mycket av den efter promobilderna.



Här är den, "borstus giganticus".



Era kommentarer
Postat av: B-B

Ojdå, jag har den och tycker den är jättebra...

2009-02-22 @ 13:33:59
URL: http://beautybaby.blogg.se/
Postat av: Ida

B-B: så är det ju för det mesta, smaken är som baken, kul att den funkar för dig :)

2009-02-22 @ 18:17:46
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0