Pret-tys bloggtema v.8

Bloggtemat på Pret-ty denna vecka är: hårborttagning - bu eller bä? värför?

För mig är hårborttagning självklart, det är fräscht och mer estetiskt tilltalande i mina ögon. Här kan man skriva om samhällets värderingar osv, men det är en debatt som jag inte tänker kasta mig in i, det här är min åsikt helt enkelt. Ben och armhålor är självklart av hygieniska skäl. När det gäller ögonbrynen så föredrar jag helt klart ansade, men med måtta.

Jag gillar inte att ha mina bryn supersmala/rakade utan låter de gärna vara lite mer naturliga utan att vara vildvuxna. Kontrollerat men inte maniskt plockat är min paroll här. Men det här är ju bara min åsikt och det som i mitt tycke passar mina ansiktsdrag bäst, på andra kan det vara superfint med smalare/bredare bryn, man måste prova sig fram. Förut hade jag riktigt supersmala bryn, ett tag tog jag bort dem helt och målade dit dem men jag tröttnade på den looken och nu är det alltså lagom som gäller. En sak som inte är fint alls är om man plocar brynen men slarvar och låter en utväxt komma fram, det kan verkligen förstöra en i övrigt perfekt make.

Jag har även testat threading, kolla in inlägget här!



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0