Sterisol

På sista tiden har jag hört många nämna Sterisol och deras produkter som finns både på Apoteket och hos Eleven.se. En del säger att de luktar så gott och känns lite lyxigare och mer "professionella" jämfört med andra schampon i samma prisklass, rätt lustigt tycker jag med tanke på att jag ser en sån här på jobbet varje dag



Inte så lyxig va? Men själva innehållet då? Tja, det luktar väl okej. Ingen fantastisk väldoft som jag själv skulle investera i, men helt okej för att vara en enorm behållare på jobbet, det brukar ju inte hänga lyx-grejer där precis. Utan konserveringsmedel är det också. Efter att ha duschat med denna blir jag ren, men väldigt torr så den passar nog inte min hudtyp. Men det är många som är nöjda med den också, så det är nog en godkänd produkt det här.

 




Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0