Beautyklappar

Tomten kom med en del beautyklappar i år också, vilket gjorde mig väldigt glad :) Jag fick bla ChG Ravishing Dahling men det kom inte med på bild den här gången.



En duo med schampo och balsam från TIGI Bed Head, de heter Self absorbed mega nutrient. Det är riktigt stora flaskor, jag har en duo sen tidigare (moisture maniac) och den har räckt i evigheter, fick den förra julen av min syster faktiskt och än är de inte helt slut. De här två raringarna luktar i alla fall ljuvligt, lite fruktigt men ändå fräscht, ett drag av apelsin anar jag. Tack mamma och pappa!




Och så fick jag den omtalade och efterlängtade paletten från Viva la Diva av min syster, tusen tack! Jag har pillat en del på den redan, givetvis med skumapplikator och de är lite trixiga att plocka upp men de sitter bra och färgerna är helt fantastiska.



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0