Ny skugga

Sist jag tog en sväng förbi Kicks såg jag att de hade några MUS skuggor på rea, halva priset var det. Givetvis hittade jag en som fick följa med mig hem.



Här har ni den, Make Up Store microshadow Playful. Den är snyggt brun-lila med en dragning åt rött, den är varm i tonen. Dessutom innehåller den minimala glitterpartiklar som bildar ett läckert skimmer i guldigt grönt.




När jag kom hem upptäckte jag dock att jag redan har två skuggor som är väldigt snarlika. Alla tre skuggor är från MUS, överst ser ni dramatic, längst till vänster är diva och playful är till höger på bilden. Så lika men ändå inte. Dramatic är mer röd-lila än övriga, diva är lite mer diskret och playful skimrar i grönt till skillnad från sina båda matta systrar. Same, same but diffrent!



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0