Festivalnaglar

I helgen var det Kirunafestivalen, som jag givetvis passade på att besöka med världens bästa pinglor. Det blev en massa skratt, karusell, iskalla cider, souvas, midnattssol, glassiga gloss och bla Takida. Perfekt helg helt enkelt! Lite på grund av det och lite på grund av att jag faktiskt har semester nu så blir det inte så himla mycket bloggande för tillfället. Det är ju sommar, och då finns det så himla mycket annat att pyssla med. Tex Bulgarien, som jag och sambon ska till på fredag. Eller sommarstugan där internet inte syns till. Eller mysiga föräldrarna och systern som jag saknar innerligt. Men bloggsuget börjar krypa sig på igen, och det kommer mera. Just wait.


I alla fall, här är ett lack som fått pryda mina naglar till och från på sistone




Lacket kommer från underbara China Glaze och heter Mom's Chiffon. Det hamnade i mina gömmor för inte så länge sedan genom bästa Kristin, tackar!



Era kommentarer
Postat av: Lilly

Följa varandra med bloglovin?:)

2009-07-01 @ 22:27:11
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0