Nytt i sminklådan från MUS

Vet ni, jag har faktiskt inte tappat beautysuget helt även om jag har varit passiv och osynlig just här på sistone. Många nya shoppingfynd  och sminkbekantskaper har gjorts, här ska ni få se några nya raringar från MUS i alla fall.



På bilden skådar ni en microshadow som heter brown sugar och en flytande glitterliner som heter royal gold. Jag impuls-köpte royal gold för ca en månad sen och det var inte alls den nyansen av guld jag hade tänkt mig i jakten på en guldig eyeliner, så när jag kom hem med den var jag trots allt lite osäker. Men ack så fel jag hade! Nu är vi bästisar och royal gold åker fram titt som tätt, det är så himla kul med glitter. Varför har ingen sagt det tidigare?!  Kanske är det här bara en sommarfling, men just nu känns den så himla rätt ;)



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0