NOTD: Mavala Hong Kong

Så här års brukar vi få se vackra NOTD bilder från olika bloggares trädgårdar, allt som oftast med blommor i ljuva färger. Här kommer en NOTD som är knäppt för ca två veckor sen, och JA; det är sant. Jag bor nästan högst upp i Sverige och dessa bilder är knäppta en sen kväll när vi åkte upp på ett litet berg här i trakterna. Inte blommor, men ack så fint ändå.




Här ser ni glassigt härligt somriga nr. 19 från Mavala som heter Hong Kong. Tycker ni inte att lite karg, snöig fjällmiljö bildar en fin kontrast till det här superduper-glada lacket?!



Den förhatliga kanten syns igenom lite grand, men inte så att det stör. Dessutom har jag inget baslack här så jag får väl skylla mig själv. Helt klart min nya favorit för tillfället i lackväg.





Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0