Make my monday v.10

Ny vecka, ny MEME hos Bjooti. Denna vecka är frågan:

Veckans fråga:

Hur ser dina sminkshopparvanor ut överlag? Handlar du mest på nätet, i butik, handlar du mycket varje månad eller shoppar du knappt något alls?


Mitt svar:

Mina sminkshopparvanor varierar från månad till månad. En del månader flyger slantarna iväg och andra månader blir det inte mycket shoppat alls. Det här året har inletts med alldeles för mycket shopping, har inte ens hunnit visa allt åt er, så de kommande månaderna blir det till att hålla igen lite med shoppandet.

När man bor i en liten stad är utubudet begränsat och då är internet givetvis ett utmärkt ställe att shoppa på. Ofta kan man komma över roligare produkter till bättre priser på nätet än i min lilla stads affärer, så det blir en del shopping på nätet. Nagellack är ett utmärkt exempel, de går verkligen att fynda på nätet. Nu för tiden skulle jag aldrig kunna tänka mig att betala 140:- för ett OPI lack när jag vet att det finns betydligt billigare i staterna, ett litet klick bara så är de här. Enkelt, snabbt och bekvämt.




Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0