L'oreal Voluminous x 5

Tidigare har jag visat er föregångaren till denna mascara, som heter x4 och ju är en av mina favoriter. Så när jag såg x5 högg jag direkt, vem kan motstå fransar med 5x volym?



Den blir ordentligt svart, ger massor av volym och är faktiskt rätt tjusig. Det finns dock en stor nackdel: den fäller. Och den gör det ganska rejält efter ca sex timmar, och längre än så måste en mascara hålla enligt mig, man kan ju inte börja sminka av och om på jobbet tex. Mamma har också provat den och hon upplever inte att den fäller lika mycket som jag tycker, så kanske hade jag bara otur, vem vet. Men i mitt tycke behövs det ingen uppdaterad version av x4, den smäller x5 på fingrarna!



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0