Lancôme Hypnôse Drama

är en mascara som jag har haft i några veckor nu. Först tyckte jag att den var sn grym mascara, j*vlar vilka fransar man får med denna. Volym är bara förnamnet, fransarna platsar i Hollywood och de ser helt fantastiska ut.

MEN, och det här är ett stort men; efter ungefär en vecka eller två så blev mascaran lite torrare i konsistensen. Inget konstigt med det tänkte jag, det tycker jag att min vanliga Hypnôse också tenderar att göra men den är ju magnifik ändå. En effekt av den här konsistensändringen för Drama är tyvärr att mascaran fäller, och den gör det ordentligt. Efter bara någon timme är kinderna fulla med svarta små flagor och det är inte okej. Tråkigt på en annars så bra mascara!









Era kommentarer
Postat av: Sminkan

Tackar! Jag älskar Hypnose och har funderat på att testa den här varianten också, men nu slipper jag ju det! Bra recension!

2010-01-01 @ 15:29:25
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0