Elizabeth Arden Eight Hour




Köpte en tub av den klassiska, omtalade Eight Hour i vintras. Innehållet i den här tuben är så hypat och omtalat så det är väl klart att man måste prova. Men jag gillar den faktiskt inte riktigt, jag förstår inte hypen. Eight hour har en rätt stark lukt som inte alls faller mig i smaken, och visst blir tex torra armbågar återfuktade men det finns crémer som är mycket bättre till det, utan den där lukten. Fick ett infall och provade ha den på läpparna som var riktigt torra i vintras, men då fick jag en allergisk reaktion i stället så det var inte heller någon tio-poängare.

Haha, det här blev ett neggigt inlägg, men i stället för att gå på hypen: prova någon av dessa två som faktiskt fungerar bra mycket bättre enligt mig!





Era kommentarer
Postat av: Ewiis

Håller helt me, jag förväntade mig så mkt av den eftersom man hört så mkt men sen när man smetade in den på huden så blev man besviken, äcklig lukt (som du skrev) och konstigt tjock va den (och hyfsat dyr). Men men värt att testa iaf, den hade kunnat vara svina bra :)

2009-09-12 @ 22:13:41
Postat av: Ida

Ewiis: precis, den luktar weird..usch! tur att det finns både bättre och billigare alternativ! :) men det var ju klart att man ville testa, man har hört så himla mycket gott om den. men men, smaken är som baken!

2009-09-13 @ 23:17:00
URL: http://lovelythings.blogg.se/
Postat av: Anonym

säljer du den?

2012-05-10 @ 21:11:52
URL: http://striperellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0