Body Shop Shea Body Scrub

Här är en av mina favoriter från Body Shop






Shea body scrub är bla gjord på sojaolja och Sheasmör och är avsedd för mycket torr hud. Scrubben innehåller både salt och socker, det ger lite olika storlekar på kornen i scrubben, men mest innehåller den lite större korn som river härligt. Det är tätt mellan kornen och i kombination med scrubhandske så blir huden riktigt fräch och fin.
 
På grund av oljan i scruben så känns huden återfuktad och len efter duschen. Det är ju alltid svårt att skriva ett utlåtande om dofter, just dofter är så individuellt, men jag tycker att den här har en mild och lite söt lukt. Den luktar mysigt helt enkelt. Enda nackdelen jag kan komma på med den här produkten är att sockerkornen kanske smälter undan lite väl snabbt.
Priset ligger på 215:- för 200 ml.



Betyg: 4/5



Era kommentarer
Postat av: rocketqueen

Jaa, den är en favvo hos mig också! Speciellt på vintern!

2008-08-12 @ 13:00:16
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Postat av: Ida

rocketqueen: Ja den är så mysig! Hittar inget bättre ord, den är helt enkelt mysig :)

2008-08-12 @ 16:43:19
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0