Dagens span!

Efter ett byte på Pret-ty med Recensera Mera landade en liten tub med duschcreme från Aquolina med doften Pink Sugar hemma hos mig, den doftar helt lovely och skapade seriösa cravings. Efter att ha scannat deras utbud på Eleven i helgen har jag hittat massor av produkter jag vill ha, om de doftar hälften så gott som Pink Sugar får de mer än gärna flytta in hos mig, mums!

Till duschen hittade jag bla bath/shower foam i massa olika dofter:

 

                 Lemon Meringue    Wild Strawberry    White Chocolate  Chocolate
Lemon Meringue, Wild Strawberry, White Chocolate och Chocolate
Alla går på 69:- för 250 ml




Aquolina har bodymilks också, och det är när jag tittar på dessa som det rycker ordentligt i klick-fingret:
 
Citronmaräng, Färsk Mango, Marsipan, Persika och Aprikos
Alla 89:- för 250 ml



Och titta på de här! Åh

Vanilla & Muffins Vanilla & Raspberry Vanilla & Toffee
Vanilj & Muffins, Vanilj & Hallon, Vanilj & Toffee
49:- st för 125 ml



Och sist men inte minst:


Chocolovers Creamy Body Scrub
149:-




Alla bilder är tagna från Eleven.se



Era kommentarer
Postat av: Linda

Riktiga godingar de där!!

2008-08-05 @ 10:37:07
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Ida

Linda: Visst är de! Man får nästan lust att smaka lite på dem, fast det skulle nog inte vara så lyckat... ;)

2008-08-05 @ 14:02:04
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0