Smashbox Tokidoki Eyeshadow Quad: Celebrita

Jag swappade ju en skuggpalett från Smashbox med Sublim. Skuggorna är från Tokidoki kollektionen och den här färgkombinationen heter Celebrita.




Lovely utsida, gillar verkligen Tokidoki illustrationerna.





Till och med på spegeln finns det små figurer






Färgerna blev väldigt realistiska här, den gråa och den vita är finast tycker jag. Till skillnad från min andra Tokidoki produkt, så har de här inte så bra pigment. Med torr pensel ger de inte så mycket färg alls, de är faktiskt lite tama i pigmentet, men med fuktad pensel är de helt okej. Den vita fungerar torr också, den blir inte så skarp utan mer som en highlighter. En okej skuggpalett, inga underverk men de fungerar, och visst blir jag lite sugen på den andra färgkombon också...



Betyg: 3/5



Era kommentarer
Postat av: rocketqueen

Tjuuusigt!

2008-08-12 @ 12:59:41
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Postat av: Ida

Rocketqueen: Visst är den!

2008-08-12 @ 16:41:08
URL: http://lovelythings.blogg.se/
Postat av: badbomben

Sannerligen nätt liten sak med fina skuggor!

2008-08-15 @ 10:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0