TIGI Catwalk Curls Rock

Jag har ganska mycket självfall i håret, ibland använder jag plattången men på senare tid har jag börjat framhäva det mer och mer i stället. En produkt som är alldeles utmärkt för det ändamålet är Curls Rock från TIGIs Catwalk serie.





Jag brukar använda den efter dusch,  i fuktigt hår och krama in produkten. Nu har jag inte världens lockigaste hår, det är mer som stora mjuka vågor men den här produkten fungerar bra också när man använder locktång. Lockarna blir mer definierade och separerade än annars, Curls Rock tillför lite glans också. Men framför allt så håller lockarna mycket längre, de faller inte ur under dagen som de annars tenderar att göra. En bra produkt helt enkelt. Luktar gott gör den också, fruktigt och fräscht, men det är ju lite av TIGIs signum. Enda nackdelen är att om man råkar pumpa ut lite för mycket i handen så kan håret nästan bli lite hårt på sina ställen, men det upplever jag i och för sig som ganska vanligt med produkter som ska framhäva lockar.
Går loss på 239:- i Sverige, men beställ från Goddess Within så kommer ni billgare undan.




Betyg: 5/5 Lovely!



Era kommentarer
Postat av: Linda

Tigi har spännande grejer och de doftar ju såååååå gott :P

2008-08-13 @ 23:54:37
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: inthemake

Aldrig provat en endaste produkt från Tigi, kanske börjar bli läge hihihi

2008-08-14 @ 11:49:18
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Ida

Linda: Ja visst gör de? after party luktar speciellt gott tycker jag, mer om den en annan dag kanske.. :)



inthemake: ja gör det! hittills har jag inte varit missnöjd med en enda av styling produkterna.

2008-08-14 @ 15:21:12
URL: http://lovelythings.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! jag funderar att beställa prdukter från Goddess-within. Är den sidan bra tkr du som beställt därifrån? Hur är det med frakt o tull osv. blev det mkt pegnar extra utöver produkterna?

2009-01-05 @ 14:44:55
URL: http://ildapilda.blogg.se/
Postat av: Ida

Sandra: jag är nöjd med den shopen. leveransen var ganska snabb, tror det kom veckan därpå (tror att det blev fem arbetsdagar jag väntade), direkt levererat till dörren. det enda dåliga var att det dök upp en till räkning på en hundring eller lite mindre kanske (kommer inte ihåg exakt summa nu) flera veckor efter att jag mottagit paketet. räkningen var från fedex och det var frakten som skulle betalas, mycket mystiskt då man ju betalar frakt genom sidan när man beställer så jag var inte alls medveten om denna avgift. oh well, priserna är så löjligt låga så det gör inget, det blev billigare ändå. angående tull så klarade jag mig, men visst finns det en risk. många säger att paket med ett ordervärde på under 200:- brukar slinka igenom, men det är inte alls någon garanti. tråkigt det här med tullen, men det är lite av en chanstagning varje gång. summa sumarum så är jag nöjd med shopen och kommer att handla där igen.

2009-01-05 @ 18:19:45
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0