Make my monday - 17 november

Idag har kluriga Bjooti hittat på en helt ny kategori, en meme, och självklart hakar jag på Make My Monday!

Veckans fråga är: vilka tre skönhetsprodukter kommer att vara viktigast för dig denna vinter?


1. Ett riktigt bra body butter, favoriten Papaya från The Bodyshop är given i mina lådor. Luktar fruktigt och gott, men förutom det så är återfuktningen extremt bra. Har provat ganska många av deras bodybutters och det här är det som fixar min vintertorra hud på snabbast möjliga sätt



2. Rouge! ett svep med rougeborsten och hela ansiktet får ett lyft och man ser piggare ut direkt
Smashbox Blush



3. Mascara. Alltid, oavsett om det är vinter,vår,sommar eller höst så är mascara ett måste för mig. Snygga fransar öppnar verkligen ögat och det blir stor skillnad. Utan mascara känner jag mig nästan lite naken, men med mascara på fransarna är jag ready to go.




Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0