Make my monday - v.5

Bjooti kör Make My Monday, och den här veckan är frågan:

Har ni fördomar (befogade eller obefogade sådana) mot billigare märken a.k.a budgetmärken så som Isadora, Viva la Diva, Yves Rocher, Maybelline etc?

Jag har ganska många fördomar mot billigare märken, men då och då har jag fel och det gör både mig och min plånbok glada. När det kommer till underlag (undantaget primer för skuggor), mascara, hudvård och hårfärg så är jag oerhört petig och här har jag mina favoriter och ingen av dem finns bla billigare märken. Jag har ganska känslig hy och har provat en del billigare produkter såsom rengöring och foundation men varje gång har min hy blivit negativt påverkad, däremot har dyrare produkter överlag fungerat mycket bättre, så valet är enkelt.

Skuggor, gloss och framförallt nagellack provar och använder jag både dyrare och billigare och de billigare är ibland lika bra som de dyrare. Yay! 

 Vill du också vara med på Make My Monday? Kolla då här.



Era kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0