Söndagsrutiner

Idag är det söndag, och på söndagar har jag en beauty rutin som känns lite lyxig och väldigt härlig. Det är nämligen så att alla söndagar jag är ledig (ibland jobbarjag 12-tim skift och då skjuter jag på det här till måndagen, bra sätt att kickstarta veckan) gör jag ett litet hemma-SPA.

En total facial (scrub, rengöring, mask, serum, återfuktning, ja allt), peeling, bodybutter, färgbevarande hårinpackning, ögonbrynsplockning, och givetvis lackning av naglarna är det som ingår när jag har hemma-SPA på söndagarna.


Har ni någon söndagsrutin? Berätta!



Era kommentarer
Postat av: CrazyNails

Brukar också försöka hinna med skrubb och ansikts mask men inte idag och inte förra söndagen heller tyvärr

2008-11-02 @ 22:00:55
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Postat av: Ida

crazynails: ibland när man har mycket annat om sig och kring sig så faller ju rutinen bort, synd egentligen för man borde ta sig tid och unna sig lite varje vecka :)

2008-11-04 @ 10:52:21
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0