Aquolina

På sista tiden har det landat en hel del Aqoulina gunk hemma hos mig. En del har jag swappat på Pret-ty och en del har jag köpt här i stan i den där lilla butiken som börjat sälja Aquolina.





På bilden ser ni bodylotion med apelsin- och vaniljdoft, Pink Sugar body mousse och bodylotion och så till sist en bodylotion med vanilj- och muffinsdoft. Mmm, allting luktar mumsigt.

Lotionen med apelsin- och vaniljdoft är den jag köpte här i stan, en hundring gav jag för den, helt okej pris tycker jag.




Era kommentarer
Postat av: Sminkan

Jag hade också tänkt mig en höstmed Aquolina! Jag gillar deras grejer men inte alltid deras dofter. Som den Chocolovers bodybutter jag hade. Apelsinchoklad.. Usch! Men var jag lenast i stan då, eller!

Nå, 100 pix är väl okej pris. Lite billigare på eleven men då måste man ju upp i fraktfritt för att det ska löna sig, antar jag. Men de tär inte svårt...

2008-09-27 @ 08:26:51
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Ida

Sminkan: ja de har bra grejer, utbudet är ju ganska stort, men en del dofter har jag mycket svårt för, de blir lite "för mycket" ibland. Men huden blir ju len så de fyller ju sitt syfte. Ja, det är ju lite billigare på Eleven om man skulle råka komma upp i fraktfritt, men fördelen med butik, tycker jag, är att där kan man känna direkt hur produkterna doftar. Fast Eleven har ett större utbud.. hm, måste kika där igen.... ;)

2008-09-27 @ 11:55:14
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0